Returnare produse

Dacă dorești să schimbi produsele în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia lor, atunci te rugăm să citești informațiile de mai jos. Dacă ați cumpărat din magazinele fizice, produsele nu pot fi returnate, ci doar schimbate in magazinele fizice din România.

Cum trimit și solicit returnarea banilor?

    1. Cel mai bine este sa trimiți produsele pe care dorești să le înlocuiești în ambalajul original. De asemenea, acestea trebuie să fie nepurtate, nedeteriorate.
    2. Pregătește-ți două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul tipărit și completat: Formular schimb produse. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți face formularul de mâna pe o foaie albă. Pune ambele documente în colet (cutie/pungă etc.) împreună cu produsele returnate. Apoi sigilează bine coletul pentru a preveni deteriorarea lui în timpul transportului.
    3. Trimite coletul printr-un curier rapid către singurul punct de colectare disponibil, unde poți preda coletul personal. Compania de transport este la alegerea ta, deoarece solicitarea curierului și taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Te rugăm, să nu trimiți coletul prin Poșta Română.
    4. Adresa de retur:

      SPORTISIMO RO
      Tel: +40 312 295 310
      Calea Vitan, Nr. 55-59
      Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
      Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3
    5. Predă coletul prin opțiunea Standard către Cargus, DPD, Nemo Express etc. sau Fan Courier, pe care îl poți chema cu ușurință on-line, aici: Cheamă curier.

Ce se întâmplă după expediere?

    • Coletul ne este livrat în câteva zile lucrătoare, îl procesăm și înregistrăm în sistem și apoi îți trimitem un e-mail de confirmare.
    • Cererea de rambursare bani va fi redirecționată către departamentul de contabilitate din Republica Cehă, de unde banii vor fi transferați în aproximativ 2-3 zile lucrătoare. Fiind un transfer din străinătate, în unele cazuri poate dura până la 14 zile.