Returnare produse
Nu ai nimerit mărimea? Sau până la urmă îți dorești altceva? Am pregătit un scurt ghid cu privire la pașii pe care trebuie să îi faci pentru a returna produsele. Ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Dacă ați cumpărat din magazinele fizice, produsele nu pot fi returnate, ci doar schimbate.
Cum returnezi produsele?
- Produsele achiziționate prin e-shop pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
- Cel mai bine este sa trimiți produsele pe care dorești să le înlocuiești în ambalajul original. De asemenea, acestea trebuie să fie neutilizate, nedeteriorate și potrivite pentru revânzare. Împachetează coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea lui în timpul transportului.
- Pregătește-ți două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul tipărit și completat: Formular reziliere contract. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți face formularul de mâna pe o foaie albă. Pune ambele documente în colet împreună cu produsele necesare să fie schimbate.
SPORTISIMO RO
Calea Vitan, Nr. 55-59
Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3
- Trimite coletul printr-un curier rapid către singurul nostru punct de colectare disponibil, si anume magazinul din București Mall. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Te rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus.
- Schimbarea produselor sau returnarea banilor nu se face la magazin.
- Rambursarea banilor se va face prin transfer bancar într-un cont valid de România, în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor la depozitul central din Republica Cehă. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se va efectua prin intermediul aceluiași canal și în contul de pe care a fost recepționată plata.
Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta sau vrei să rezolvi o altă problemă?
Contactează-ne prin acest formular.