Reclamarea produselor
Ai descoperit vreun defect la produsul cumpărat? Ai o perioadă de garanție de 24 de luni la produsele noastre, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe site-ul nostru sau în certificatul de garanție anexat. Perioada legală de garanție începe în ziua primirii mărfii și, dacă este necesar, este prelungită cu perioada în care mărfurile sunt în reparație pe timpul garanției. În cazul înlocuirii produselor cu altele noi (în perioada de garanție), începe astfel o nouă perioadă de garanție.
Cum reclam produsele?
- Pregătește două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul de reclamație. Pune ambele documente în colet împreună cu produsele reclamate.
- Împachetează coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
SPORTISIMO RO
Calea Vitan, Nr. 55-59
Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3
- Trimite coletul printr-un curier rapid către singurul nostru punct de colectare disponibil, si anume magazinul din București Mall. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Te rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română. În cazul în care reclamația va fi acceptată, cheltuielile de transport se vor returna, pentru asta te rugăm să păstrezi ca dovadă chitanța de la curier. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus.
- Departamentul nostru de reclamații te va informa în termen de 30 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgentată.