Reclamarea produselor

Ai descoperit vreun defect de fabricație la produsul cumpărat? Ai o perioadă de garanție de 24 de luni la produsele noastre, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe site-ul nostru sau în certificatul de garanție anexat. Perioada legală de garanție începe în ziua primirii mărfii și, dacă este necesar, este prelungită cu perioada în care mărfurile sunt în reparație pe timpul garanției. În cazul înlocuirii produselor cu altele noi (în perioada de garanție), începe astfel o nouă perioadă de garanție.

Cum reclam produsele?

    1. Produsul reclamat cu defecte de fabricație care împiedică utilizarea corectă a acestuia trebuie trimis într-o stare igienică acceptabilă. Curățați produsul înainte de al trimite, astfel încât să putem evalua corect reclamația.
    2. Pregătește-ți două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul tipărit și completat: Formular de reclamație. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți face formularul de mâna pe o foaie albă. Pune ambele documente în colet (cutie/pungă etc.) împreună cu produsele necesare să fie reclamate. Apoi sigilează bine coletul pentru a preveni deteriorarea lui în timpul transportului.
    3. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere, cu toate acestea, coletul poate fi predat și personal la adresa de la punctul 4. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea "Standard". Te rugăm, să nu trimiți coletul prin Poșta RomânăDacă reclamația va fi acceptată, costurile de expediere vor fi rambursate, pentru aceasta te rugăm să ne trimiți fotografia / copia bonului de plată pe adresa de e-mail.
    4. Adresa de retur:

      SPORTISIMO RO
      Tel: +40 312 295 310
      Calea Vitan, Nr. 55-59
      Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
      Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3
    5. Predă coletul prin opțiunea Standard către Cargus, DPD, Nemo Express etc. sau Fan Courier, pe care îl poți chema cu ușurință on-line, aici: Cheamă curier.

Ce se întâmplă după expediere?

    • Coletul ne este livrat în câteva zile lucrătoare, îl procesăm și înregistrăm în sistem și apoi îți trimitem un e-mail de confirmare.
    • Departamentul nostru de reclamații te va informa în termen de 30 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgentată.