Folosim cookie-uri pentru a vă face experiența cumpărăturilor online cât mai plăcută. Datorită lor putem îmbunătăți eshopul nostru sau putem recomanda un echipament sportiv adecvat. Sunteți de acord cu utilizarea lor pentru marketing?
Sunt de acord
Închide
SPORTISIMO - TOTUL PENTRU SPORT ȘI TIMP LIBER
  • Toate
  • BĂRBAȚI
  • FEMEI
  • COPII

Caută

Autentificare

Coșul meu

Încheierea comenzii

Menu

Toate
BĂRBAȚI
FEMEI
COPII
  • Încălțăminte
  • Îmbrăcăminte
  • Sporturi
  • Accesorii și alte articole
  • Mărci
  • Promoții
    • Încălțăminte

    • Îmbrăcăminte

    • Sporturi

    • Oferta completă

  • Contacte
  • Magazine
Returnare și schimbare
Produsele defecte
Informații despre cumpărături
Termeni și condiții
Contacte
Informații de livrare
Modalități de plată
Numerar sau cu cardul la magazin
Cu cardul online
Plata ramburs
Cu telefonul mobil sau ceasul
Returnare și schimbare
Produse pentru schimbare
Produse pentru returnare
Produsele defecte
Primire colete deteriorate
Cookies
Notă de informare a venitului înregistrat
Mai multe informații despre rezervare
Sportisimo Affiliate Program

Reclamarea produselor

Ai descoperit vreun defect la produsul cumpărat? Ai o perioadă de garanție de 24 de luni la produsele noastre, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe site-ul nostru sau în certificatul de garanție anexat. Perioada legală de garanție începe în ziua primirii mărfii și, dacă este necesar, este prelungită cu perioada în care mărfurile sunt în reparație pe timpul garanției. În cazul înlocuirii produselor cu altele noi (în perioada de garanție), începe astfel o nouă perioadă de garanție.

 

 

Cum reclam produsele?

 

    1. Pregătește două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul de reclamație. Pune ambele documente în colet împreună cu produsele reclamate.
    2. Împachetează coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.

 

SPORTISIMO RO

Calea Vitan, Nr. 55-59

Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1

Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3

 

    1. Trimite coletul printr-un curier rapid către singurul nostru punct de colectare disponibil, si anume magazinul din București Mall. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Te rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română. În cazul în care reclamația va fi acceptată, cheltuielile de transport se vor returna, pentru asta te rugăm să păstrezi ca dovadă chitanța de la curier. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus.
    2. Departamentul nostru de reclamații te va informa în termen de 30 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgentată.
  • SPORTISIMO

    • Despre noi
    • De ce să alegi Sportisimo
    • Carieră
  • Informații despre cumpărături

    • Termeni și condiții
    • Contacte
    • Informații de livrare
    • Modalități de plată
    • Returnare și schimbare
    • Cookies
    • Notă de informare a venitului înregistrat
    • Mai multe informații despre rezervare
    • Sportisimo Affiliate Program
  • Sfaturi pentru alegere

    • Sfaturi pentru alegere

Alege țara:

România
Copyright © 2021 - SPORTISIMO s. r. o.
  • Hartă site