Stimați clienți, Cu ocazia Sarbatorilor Pascale Catolice, vă informăm că timpul de livrare se poate prelungi. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru răbdarea dumneavoastră!

Produs neconform

În cazul în care coletul este intact, dar produsul livrat prezintă o neconformitate, te rugăm să semnalizezi aceasta în maxim 2 zile calendaristice, în caz contrar, sesizarea nu va fi acceptată. Sesizarea o poți depune prin e-mail la eshop@sportisimo.ro sau prin formularul de contact. Produsul poate fi returnat apoi prin două moduri:

Colet deteriorat

Când ridici coletul de la curier, verifică întotdeauna cu atenție starea lui. Dacă observi că este deteriorat, atunci ar trebui să refuzi preluarea acestuia. Dacă totuși ai ridicat coletul și produsul este deterioat, atunci informează imediat compania de transport (datele de contact le găsești mai jos) sau contactează Serviciu clienți la adresa de e-mail eshop@sportisimo.ro sau prin formularul de contact.

Indiferent pe cine contactezi, pregătește-ți sau trimite următoarele date:

  • Procesul verbal de constatare
  • Numărul AWB
  • Documentul care atestă plata serviciului poștal
  • Factura sau bonul fiscal emis de către furnizor
  • Fotografii cu coletul și produsele deteriorate

Date de contact ale companiilor de transport

Formular de contact

+
* Date obligatorii

Prin trimiterea acestui formular ești de acord cu prelucrarea datelor tale personale.