Livrare produs deteriorat

Când ridici coletul de la curier, verifică întotdeauna cu atenție starea lui. Dacă observi că este deteriorat, atunci ar trebui să refuzi preluarea acestuia.

 Știm că uneori coletul este intact, dar în interior produsele sunt deteriorate. Și astfel de situații le putem rezolva.

  • Informează imediat compania de transport despre primirea coletului cu produse deteriorate. În parte de jos a paginii sunt disponibile informații despre companiile de transport cu care colaborăm.
  • Contactează serviciul clienți Sportisimo prin telefon la nr. +40 312 295 310 de luni până vineri între orele 9:00 și 17:30 sau completează formularul de mai jos.

Indiferent pe cine contactezi, pregătește-ți pentru comunicare următoarele:

  • Numărul de expediere (nr. de AWB de la firma de transport)
  • Numărul de comandă sau factură disponibilă în colet
  • Fotografii cu produsele defecte, făcute imediat după ce ai desfăcut coletul. Ideal ar fi să fotografiezi tot coletul, inclusiv conținutul și eticheta acestuia.

Formular de contact

+
* Date obligatorii

Prin trimiterea acestui formular ești de acord cu prelucrarea datelor tale personale.

Informații despre firma de transport:

Fan Courier

Când trebuie să anunți?
Imediat după preluare
Unde și cum?
la Serviciul pentru clienți Sportisimo sau la firma de transport Fan Courier
De ce ai nevoie pentru reclamație? Procesul verbal de constatare
  • Procesul verbal de constatare
  • Codul AWB
  • Documentul care atestă plata serviciului poștal
  • Factura emisă de către furnizor
  • Fotografii cu coletul și produsele deteriorate
Alte informații:
Informații mai detaliate sunt diponibile pe site-ul transportatorului FanCourier.

Cargus

Când trebuie să anunți?
Imediat după preluare
Unde și cum?
la Serviciul pentru clienți Sportisimo sau la firma de transport Cargus
De ce ai nevoie pentru reclamație? Procesul verbal de constatare
  • Procesul verbal de constatare
  • Codul AWB
  • Documentul care atestă plata serviciului poștal
  • Factura emisă de către furnizor
  • Fotografii cu coletul și produsele deteriorate
Alte informații:
Informații mai detaliate sunt diponibile pe site-ul transportatorului Cargus.