Plata cu cardul bancar


Nu puteți plăti comanda cu cardul? Aveți la bancă autorizată plata online pe internet, dar tot nu reușiți?

Vă punem la dispoziție un scurt manual, care vă ghidează pas cu pas, pentru a efectua în mod corespunzător plata comenzii în e-shopul nostru.






De ce nu se efectuează plata cu cardul.

  • În cont nu sunt suficienți bani

  • Este depășită limita zilnică sau săptămânală, de tranzacționare pe internet

  • Cardul nu este activat pentru plata pe internet
     (contactați banca sau activați plata online prin internet banking)
  • Tipul de card nu este acceptat
     acceptăm plăți cu aceste carduri 

Pasul 1 – modalitate de plată


vyberte-dopravce



  • selectați compania de transport pe care o preferați



  • selectați metoda de plată cu cardul prin intermediul

Pasul 2 – finalizarea comenzii


Pasul 3 - finalizare comandă


  • pe pagina de confirmare a comenzii, veți vedea numărul comenzii și date de contact pentru serviciul clienți
  • până în 5  secunde veți fi redirecționați spre sistemul din metoda de plată selectată


Pasul 4 – selectați tipul de card bancar


  • selectați tipul de card bancar cu care doriți să plătiți  (VISA, MasterCard, Visa Electron sau Maestro)
  • după selectarea cardului bancar dați click pe butonul "Continuare plată" 

Pasul 5 - completarea datelor 

Pentru ca plata să fie efectuată cu succes, trebuie să completeze în mod corect următoarele câmpuri pentru date:


  • numărul cardului - aici completați numărul din 16 cifre, fără spațiu între ele

  • valabilitate până la - aici completați data valabilității cardului


  • CVC2/CVV2 - este codul găsit pe partea din spate a cardului unde este semnătura dumneavoastră. Sunt ultimele 3 cifre din dreptul semnăturii! 

  • salvarea cardului pentru plăți ulterioare? - aici puteți salva cardul pentru plăți ulterioare. Această selectare nu este obligatorie.



  • În ultima etapă, vi se poate cere să confirmați tranzacția cu ajutorul codului 3-D secure secure, pe care îl veți primi prin e-mail sau SMS.

Pasul 6 - eroare privind plata online





a) plata a fost efectuată cu succes








b) plata cu cardul nu a fost efectuată


Cauzele posibile ale erorilor:

  • Datele cardului bancar nu au fost completate corect: puteți repeta plata și completați datele din nou.
  • În contul d-voastră nu aveți suficienți bani sau ați depășit limita pentru tranzacțiile pe internet.
  • Cardul nu este autorizat pentru tranzacțiile pe internet: În acest caz, trebuie să contactați banca d-voastră.
  • A apărut o eroare în timpul comunicării cu serverul: vă rugăm să încercați din nou plata un pic mai târziu.