În timp ce, pentru ceilalți, este frig afară, tu alergi frecvent pe orice anotimp? Atunci, exact pentru tine, am pregătit aceste recomandări, care te protejează și facilitează alergarea pe vremea răcoroasă.

Îmbrăcăminte de alergare



Pantofi de alergare


Accesorii de alergare


5 sfaturi pentru alergarea de toamnă

Protejează capul și mâinile - Căciula, mănușile și o lenjerie funcțională bine alese, ar trebui să fie un lucru cert. Capul și mâinile neacoperite, permit pierderea de până la 40% din căldura corporală totală.


Îmbracă-te în straturi  - La bază este un tricou din material respirabil, care evacuează eficient transpirația de la corp. Peste acesta, este adecvat un hanorac sau o jachetă rezistentă la vânt. Pantalonii înguști de alergare, mențin picioarele la cald și oferă confort în timpul alergării. Și dacă este într-adevăr frig, nu uita și mănușile.


Mai multe exerciții de încălzire - Înainte de alergare, acordă mai multă atenție exercițiilor de încălzire a corpului. Fără încălzire, riscul de accidentare se mărește. Prin urmare, se recomandă un timp dublu de încălzire, față de lunile de vară și desigur după antrenament urmează întinderea corpului.  


Regula 10% - Alergi conform planului de alergare? Asigură-te să nu mărești nivelul de antrenament cu mai mult de 10% în fiecare lună. Astfel se previn leziunile și suprasarcina, care te poate exclude din antrenament câteva săptămâni. Și în alergare e valabil proverbul „încet dar sigur”.


Nu te simți bine? Lasă antrenamentul - Dacă nu te simți 100% in pielea ta, mai bine sari peste antrenament. Dacă boala încearcă să te cuprindă, este mai bine să te odihnești pentru a nu forța sistemul imunitar. Și apoi, cu atât mai bine vei alerga data viitoare. 


Nu ai găsit ce cauți? Alege din oferta completă pentru alergare.

Oferta completă