1. Produsele achiziționate prin eshop pot fi schimbate în termen de 14 zile de la primirea coletului pentru produse cu aceeași valoare sau mai mare (vei plăti diferența).
  2. Cel mai bine este sa trimiți produsele pe care dorești să le înlocuiești în ambalajul original. De asemenea, acestea trebuie să fie nepurtate, nedeteriorate și potrivite pentru revânzare. Împachetează coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea lui în timpul transportului.
  3. Pregătește-ți două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul tipărit și completat: Formular schimb produse. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți face formularul de mâna pe o foaie albă. Pune ambele documente în colet împreună cu produsele necesare să fie schimbate.

 

SPORTISIMO RO

Calea Vitan, Nr. 55-59

Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1

Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3

 

  1. Trimite coletul printr-un curier rapid către singurul nostru punct de colectare disponibil, si anume magazinul din București Mall. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Te rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus.
  2. Pentru retrimiterea produselor schimbate înapoi către tine, nu se vor percepe alte taxe suplimentare, asta este valabil doar la prima schimbare.
  3. Produsele sunt schimbate la depozitul central din Republica Cehă, de unde sunt apoi trimise.
  4. Perioada de schimb este de obicei cinci zile lucrătoare de la primirea confirmării. Cu toate acestea, în cazuri excepționale, procesul poate dura 8-10 zile lucrătoare.