1. Dacă dorești să reclami produse achiziționate din eshop, trebuie să trimiți mărfurile la adresa pentru reclamații
  2. Mai întâi, pregătește două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul de reclamare. Pune ambele documente în colet împreună cu produsele necesare reclamate.
  3. Împachetează coletul cu atenție pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.

 

SPORTISIMO RO

Calea Vitan, Nr. 55-59

Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1

Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3

 

  1. Trimite coletul printr-un curier rapid către singurul nostru punct de colectare disponibil, si anume magazinul din București Mall. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Te rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus. În cazul în care reclamația va fi acceptată, cheltuielile de transport se vor returna, pentru asta te rugăm să păstrezi ca dovadă chitanța de la curier.
  2. Departamentul nostru de reclamații te va informa în termen de 30 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgenta.