Stimați clienți, Cu ocazia Sarbatorilor Pascale Catolice, vă informăm că timpul de livrare se poate prelungi. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru răbdarea dumneavoastră!

  1. Produsul reclamat cu defecte de fabricație care împiedică utilizarea corectă a acestuia trebuie trimis într-o stare igienică acceptabilă. Curățați produsul înainte de a-l trimite, astfel încât să putem evalua corect reclamația.
  2. Pregătește-ți două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul tipărit și completat: Formular de reclamație. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți face formularul de mâna pe o foaie albă. Pune ambele documente în colet (cutie/pungă etc.) împreună cu produsele necesare să fie reclamate. Apoi sigilează bine coletul pentru a preveni deteriorarea lui în timpul transportului.
  3. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea "Standard". Te rugăm, să nu trimiți coletul prin Poșta RomânăDacă reclamația va fi acceptată, costurile de expediere vor fi rambursate, pentru aceasta te rugăm să ne trimiți fotografia / copia bonului de plată pe adresa de e-mail.
  4. Adresa de retur:

    SPORTISIMO RO
    Tel: +40 312 295 310
    Calea Vitan, Nr. 55-59
    Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
    Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3
  5. Predă coletul prin opțiunea Standard către Cargus, DPD, Fan Courier sau Nemo Express etc.
  6. Departamentul nostru de reclamații te va informa în termen de 15 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgenta.
  7. ! Perioada de evaluare specificată mai sus nu se aplică produselor nepurtate, neconforme sau defecte trimise de Sportisimo. În astfel de cazuri, reclamația va fi evaluată imediat după primirea coletului.