Stimați clienți, Cu ocazia Sărbătorilor Pascale (3. - 6. 5. 2024), vă informăm că timpul de livrare se poate prelungi. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru răbdarea dumneavoastră!

  1. Produsele achiziționate prin eshop (în termen de 2 ani de la primire) pot fi reclamate la oricare dintre magazinele noastre din România.
  2.  Predarea produselor trebuie să fie insoțită de bonul fiscal sau factură. Neprezentarea bonului fiscal sau a facturii duce automat la pierderea garanției. Dacă achiziția a fost plasată ca și client înregistrat, atunci vei găsi factura în contul tău de client Sportisimo. Dacă nu ai un cont Sportisimo, te poți înregistra în câteva minute, iar toate documentele din comenzile viitoare vor fi păstrate în contul tău.
  3. Departamentul nostru de reclamații te va informa în termen de 15 de zile despre evaluarea reclamației și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. Durata de evaluare a reclamației nu poate fi urgentată.
  4. Informații mai detaliate pot fi găsite aici.