Stimați clienți, Cu ocazia Sarbatorilor Pascale Catolice, vă informăm că timpul de livrare se poate prelungi. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru răbdarea dumneavoastră!

  1. Raportează starea coletului sau al produsului în termen de 2 zile calendaristice prin e-mail la: eshop@sportisimo.ro sau prin formularul de contact de mai jos. În e-mail te rugăm să atașezi câteva dovezi ale defectului descris și numărul de comandă.
  2. Apoi, pregăștete coletul pentru trimitere. Pune produsul în colet (cutie/pungă). Produsul trebuie sa fie în starea primită, fără urme de manipulare.
  3. Pregătește-ți două documente importante – factura (bonul) pe care ai primit-o în colet și formularul tipărit și completat: Formular de sesizare. Dacă nu ai imprimantă, atunci poți face formularul de mâna pe o foaie albă. Pune ambele documente în colet împreună cu produsul. Apoi sigilează bine coletul pentru a preveni deteriorarea lui în timpul transportului.
  4. Compania de transport este la alegerea ta, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către tine la trimitere. Atenție! Banii pentru transport vor fi returnați, așa că după trimiterea coletului te rugăm să ne trimiți o dovada de plată a transportului. Solicitarea curierului se face de către tine, iar coletul se trimite prin optiunea "Standard". Te rugăm, să nu trimiți coletul prin Poșta Română.
  5. Predă coletul prin opțiunea Standard către Cargus, DPD, Nemo Express etc. sau Fan Courier, pe care îl poți chema cu ușurință on-line, aici: Cheamă curier.
  6. Adresa de retur:

    SPORTISIMO RO
    Tel: +40 312 295 310
    Calea Vitan, Nr. 55-59
    Spațiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1
    Cod Poștal 031281, Bucureşti, Sectorul 3
  7. Departamentul nostru de Returnare și schimbare te va informa în câteva zile despre evaluarea sesizării și etapele următoare, prin telefon sau e-mail. De obicei a doua zi de la primirea coletului.