Stimați clienți, Cu ocazia Sărbătorilor Pascale (3. - 6. 5. 2024), vă informăm că timpul de livrare se poate prelungi. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru răbdarea dumneavoastră!

Ofițer admin/logistică pentru E-shop

 

Calea Vitan 55-59, 031282 București

Mall Vitan București  ∙ Full time 

 Vrei să câștigi prima experiență de muncă sau pur și simplu să schimbi locul de muncă? Atunci vino la noi!

Nu trebuie să fii expert în domeniu sau să ai experiență în fundal, este suficient să te bucuri de sport, să fii independent, responsabil și să ai dorința de a lucra asupra ta. Pentru a te alătura echipei noastre, pe lângă criteriile menționate, trebuie:

  • să ai o atitudine pozitivă, orientată spre rezultate, precum  și o gândire analitică care să îți ofere posibilitatea de a găsi soluțiile potrivite pentru a satisface cerințile clienților.
  • să nu îți lipsească cunoștințile medii de calculator, cum ar fi Word, Excel, Outlook, Teams etc.
  • să poți comunica cu cei din jur și anume cu colegii tăi, să poți oferi clienților sprijin și compasiune în situațiile care apar, dar în orice caz, vei avea alături colegii tăi care îți vor da mereu o mână de ajutor.

Descrierea jobului:

  • preluarea și procesarea coletelor returnate de clienți și magazine și neridicate de clienți;
  • introducerea de date în sistemul intern cu privire la cerințele clienților, în special trimiterea de cereri de schimbare sau rambursare;
  • rezolvarea solicitărilor clienților cu privire la informații despre comandă, schimb, retur doar prin telefon și e-mail, nu vei interacționa fizic cu clienții;
  • actualizarea datelor din sistemul intern, raportarea neconcordanțelor;
  • comunicarea cu alte departamente pentru redirecționare a cererilor clienților.

Ce îți oferim:

  • salariu conform schemei salariale;
  • siguranţă, stabilitate;
  • lucrul într-un colectiv tânăr, dinamic și foarte prietenos, care la nevoie nu te va lăsa;
  • program de lucru fix de Luni până Vineri de la 9:20 până la 18:00, dar uneori poate fi convenit în funcție de nevoile tale;
  • posibilitatea de formare continua si dezvoltare personală, subliniem importanța opiniilor angajaților care sunt luate în considerare;

  • facilități moderne într-o companie modernă și puternică – cel mai mare magazin cu articole sportive din CEHIA, avem peste 150 de magazine în Europa cu produse de la mărci renumite, mai multe despre noi poți afla aici;
  • Alte avantaje pentru angajaţi.

Dacă ești interesat te așteptăm în echipa noastră!

Trimite-ne CV-ul tău prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail burlac@sportisimo.cz

Formular de contact

+
* Date obligatorii

Prin trimiterea acestui formular ești de acord cu prelucrarea datelor tale personale.