Întrebări frecvente

Înainte de intenția dumneavoastră de a pune o întrebare, vă rugăm să vă uitați la întrebările frecvente de mai jos care, eventual, v-ar putea ajuta.

Ce opțiuni de plată acceptați?

Acceptăm următoarele cărți de credit: Visa, Visa Electron, MasterCard și Maestro. Pentru mai multe informații vă rugăm să vizitați secțiunea detaliată a modalității de plată aici.

De la ce valoare a comenzii dispun de transport gratuit?

Vă rugăm să accesați informațiile cu privire la livrarea gratuită aici.

Care este costul de transport a produselor?

Vă rugăm să citiți informațiile despre costul de livrare aici.

Care sunt companiile de livrare cu care colaborăm?

Produsul dumneavoastră va fi livrat fie prin serviciile de livrare ale companiei FAN Courier sau a companiei Urgent Cargus.

Aș dori să comand, este produsul in stoc?

Fiecare produs din magazinul nostru online este în stoc și pregătit pentru expediere în maxim 48 de ore. Cu toate acestea, unele produse oferite într-o varietate de dimensiuni și culori, s-ar putea să nu fie disponibile întotdeauna în culoarea sau dimensiunea preferată. Pentru o alegere cât mai clară, în timpul procesului de selecție a produsului din prezentarea generală a produselor, veți fi direcționați direct la pagina cu descrierea produsului, unde în partea dreaptă este situată o fereastră cu „detalii produs”. Aici veți putea alege din toate culorile și dimensiunile disponibile. Marcarea cu verde a informației „ÎN STOC” confirmă disponibilitatea fiecărei opțiuni a produsului specificat. În cazul în o anumită culoare sau combinație de culori sau dimensiune este afișată cu roșu „ÎN STOC” atunci indică faptul că produsul nu este disponibil.

Ce să fac dacă am primit un produs defect?

Ne pare rău că ați primit un produs defect. Vă rugăm să citiți instrucțiunile noastre detaliate privind modul de a returna a produselor aici.

Este posibil să modific produsele la comanda efectuată?

În cazul în care comanda este deja efectuată, nu mai este posibilă modificarea produselor. După efectuarea plății, comanda este procesată pentru a fi livrată, cât mai repede posibil. Pentru un produs suplimentar vă rugăm să efectuați o nouă comandă. Dacă încă nu ați finalizat procesul de plată la comanda efectuată puteți contacta serviciul nostru de asistență clienți la nr. de telefon +40 312 259 310 sau pe email eshop@sportisimo.ro pentru a adăugarea suplimentară a unui produs.

Unde trimit produsele pentru returnare sau schimbare?

Pentru returnare și schimbare, vă rugăm să trimiteți produsele la următoarea adresă: 

 

SPORTISIMO RO Srl.
Calea Vitan, Nr. 55-59
Spatiul FE05-06, Centrul Comercial București Mall, Etaj 1, Cod Poștal 031281 Bucureşti, Sectorul 3
România

 

Vă rugăm să citiți instrucțiunile noastre detaliate aici despre procedeul de returnare și schimbare a produselor. Puteți găsi aici informații suplimentare în secțiunea "Termeni și condiții".